Uiteraard denk je wel even na voor je gaat solliciteren voor de job van je leven, he...
Je kan natuurlijk in pak met das komen, maar aangezien creativiteit Business Inc erg hoog gewaardeerd wordt, zijn er misschien wel andere mogelijkeden... Denk aan Sales en Customer Services,
CEO’s (m/v/x) en secretaresses (m/v/x), roddels en koffieautomaten, eindeloze vergaderingen en motivational quotes, stijgende aandelen en crashende beurskoersen, paperclips en post-its, Finance
en Logistics, vastlopende kopieermachines en ongelezen mails, Protput en Michel Drets, fout geknoopte dassen en casual fridays, aktetassen en bureaulampen, loonbriefjes en bonussen, Zoomen
zonder klank en Skype-meetings in onderbroek, louche bankiers en andere geldwolven, … Laat je fantasie maar de vrije loop!
Informatie over de aankomst en vertrek.
Sollicitanten uit de jongste bubbel (geboren in 2008 of later) worden op zondag 23 augustus om 15u aan het Weyneshof verwacht.
Sollicitanten uit de oudste bubbel (geboren in 2007 of vroeger) melden zich op zondag 23 augustus aan om 16u.
Het adres: Weyneshof, Weynesbaan 126, Rijmenam. Plannetje
- Als er mensen van verschillende gezinnen samen met de wagen komen, moeten alle +12-jarigen in de wagen een mondmasker dragen.
- Buiten de wagen draagt iedereen een mondmasker (dan is er geen onduidelijkheid over -12 of +12) en houdt iedereen voldoende afstand tov andere gezinnen.
- De sollicitanten moeten zeker via de vier verschillende afdelingen van Business Inc passeren alvorens ze aangenomen kunnen worden en hun tent kunnen gaan opzetten. Je mag in willekeurige
volgorde langs de 4 departementen passeren.
- Bij ‘Sales’ kan je je persoonlijke bedrijfsbadge oppikken (zonder kan je niets eten in de kantine!)
- Passeer langs ‘Customer Services’ en geef daar een enveloppe af met aan de buitenkant je naam en in de envelop jij identiteitskaart en een klevertje van de
mutualiteit, voor als we met jou naar een dokter zouden moeten gaan. We geven die envelop hopelijk dus ongeopend weer terug op het einde van het kamp. Ook eventuele medicijnen kan je hier
afgeven.
- Zet geld op de bank bij ‘Finances’ om ’s avonds aan de bar een drankje te kopen. Deze dienst kan wegens hygiënemaatregelen geen geld teruggeven. Dus zorg voor gepast
geld. Je kan €0,€ 5, €10, €15 of €20 op de bank zetten. Wat je niet opgebruikt, zullen we achteraf terugstorten.
- Wie een kamp-T-shirt bestelde, moet nog even langs ‘Logistics’ passeren om dat op te pikken.
- Ben je langs alle afdelingen gepasseerd? Dan kan je naar de camping of naar de slaapzaal. Ouders mogen helpen met het opbouwen van de tent/opmaken van je bed (denk aan de afstand en het
mondmasker!), maar moeten daarna het bedrijf wel verlaten via dezelfde weg als waardoor iedereen binnenkwam.
- Check vooraf of er genoeg haringen en alle stokken bij de tent zitten, of de luchtmatras nog luchtdicht is en of de rits van de slaapzak na vorige zomer nog steeds stuk is en dus best
hersteld/vervangen wordt.
- Het kan eind augustus al pittig koud zijn ’s nachts in een tentje. Een extra dekentje bovenop een slaapzak (met goede rits!) is zeker een bonus!
- Voor wie in de hoeve slaapt, is een hoeslaken verplicht (ja, ook als je in een slaapzak slaapt). Breng zelf je hoofdkussen mee als je dat nodig hebt.
We voorzien, door voorspelde tegenvallende kwartaalcijfers, een strenge ontslagronde in de periode van vrijdag 28 augustus. Een collectief ontslag is dan niet uitgesloten.
De ex-werknemers zullen omstreeks 16 u naar de parking begeleid worden, waar troostende familieleden en concurrerende head hunters hen kunnen opwachten.
De tenten worden ’s middags al afgebouwd (met hulp van – maar niet ‘door’ - de lesgevers) en rugzakken ingepakt. Die tenten en bagage zullen klaarliggen, zodat de ex-werknemers snel kunnen
vertrekken.
(Dus: laat zakken van de tent zeker achter op een duidelijke plaats in de tent wanneer je als ouder mee opbouwt, zodat de werknemers de tent ook kunnen opbergen. En de bewoners van
Quetcha-seconden-tentjes moeten vooraf ZELF oefenen om die terug in de zak te krijgen!!)