Aankomst op je sollicitatie

Uiteraard denk je wel even na voor je gaat solliciteren voor de job van je leven, he...

 

Je kan natuurlijk in pak met das komen, maar aangezien creativiteit Business Inc erg hoog gewaardeerd wordt, zijn er misschien wel andere mogelijkeden... Denk aan Sales en Customer Services, CEO’s (m/v/x) en secretaresses (m/v/x), roddels en koffieautomaten, eindeloze vergaderingen en motivational quotes, stijgende aandelen en crashende beurskoersen, paperclips en post-its, Finance en Logistics, vastlopende kopieermachines en ongelezen mails, Protput en Michel Drets, fout geknoopte dassen en casual fridays,  aktetassen en bureaulampen, loonbriefjes en bonussen, Zoomen zonder klank en Skype-meetings in onderbroek, louche bankiers en andere geldwolven, … Laat je fantasie maar de vrije loop!

 

Informatie over de aankomst en vertrek.

 

Sollicitanten uit de jongste bubbel (geboren in 2008 of later) worden op zondag 23 augustus om 15u aan het Weyneshof verwacht. 

Sollicitanten uit de oudste bubbel (geboren in 2007 of vroeger) melden zich op zondag 23 augustus aan om 16u.

 

Het adres: Weyneshof, Weynesbaan 126, Rijmenam. Plannetje

  • Als er mensen van verschillende gezinnen samen met de wagen komen, moeten alle +12-jarigen in de wagen een mondmasker dragen.
  • Buiten de wagen draagt iedereen een mondmasker (dan is er geen onduidelijkheid over -12 of +12) en houdt iedereen voldoende afstand tov andere gezinnen.
  • De sollicitanten moeten zeker via de vier verschillende afdelingen van Business Inc passeren alvorens ze aangenomen kunnen worden en hun tent kunnen gaan opzetten. Je mag in willekeurige volgorde langs de 4 departementen passeren.
  1. Bij ‘Sales’ kan je je persoonlijke bedrijfsbadge oppikken (zonder kan je niets eten in de kantine!)
  2. Passeer langs ‘Customer Services’ en geef daar een enveloppe af met aan de buitenkant je naam en in de envelop jij identiteitskaart en een klevertje van de mutualiteit, voor als we met jou naar een dokter zouden moeten gaan. We geven die envelop hopelijk dus ongeopend weer terug op het einde van het kamp. Ook eventuele medicijnen kan je hier afgeven.
  3. Zet geld op de bank bij ‘Finances’ om ’s avonds aan de bar een drankje te kopen. Deze dienst kan wegens hygiënemaatregelen geen geld teruggeven. Dus zorg voor gepast geld. Je kan €0,€ 5, €10, €15 of €20 op de bank zetten. Wat je niet opgebruikt, zullen we achteraf terugstorten.
  4. Wie een kamp-T-shirt bestelde, moet nog even langs ‘Logistics’ passeren om dat op te pikken.
  • Ben je langs alle afdelingen gepasseerd? Dan kan je naar de camping of naar de slaapzaal. Ouders mogen helpen met het opbouwen van de tent/opmaken van je bed (denk aan de afstand en het mondmasker!), maar moeten daarna het bedrijf wel verlaten via dezelfde weg als waardoor iedereen binnenkwam.
  • Check vooraf of er genoeg haringen en alle stokken bij de tent zitten, of de luchtmatras nog luchtdicht is en of de rits van de slaapzak na vorige zomer nog steeds stuk is en dus best hersteld/vervangen wordt.
  • Het kan eind augustus al pittig koud zijn ’s nachts in een tentje. Een extra dekentje bovenop een slaapzak (met goede rits!) is zeker een bonus!
  • Voor wie in de hoeve slaapt, is een hoeslaken verplicht (ja, ook als je in een slaapzak slaapt). Breng zelf je hoofdkussen mee als je dat nodig hebt.

Heel belangrijk!

  • Als je eigen circusmateriaal meebrengt MOET dat gemerkt zijn met je INITIALEN/OF JE NAAM. (een tekentje dat alleen jij herkent is NIET voldoende!) Stop alles samen in een zak of circuskoffer, en zet daar ook je naam op. (Circusmateriaal zonder naam krijgt meteen een grote C van Circolito!)
  • Wie zelf geen circusmateriaal heeft, moet niet wanhopen, er is genoeg materiaal van Circolito (de twee bubbels hebben hun eigen materiaal).
  • Je identiteitskaart en een klever van de mutualiteit in een dichtgeplakte envelop met aan de buitenkant je naam erop. Die geef je af aan de afdeling ‘Customer Services’
  • Als je medicijnen neemt: zorg dat alles in een zakje zit, met je naam op het zakje en eventueel ook op elk doosje. Stop er een briefje bij met heel duidelijke uitleg: wat, wanneer, hoeveel, etc. Geef je het zakje samen met de envelop af bij aankomst aan de dienst ‘Customer Services’ of ’s avonds aan de verantwoordelijke van jouw bubbel.
  • Breng ZEKER een drinkbus mee, met je naam op. We gaan niet zoals andere jaren kannen met water en bekers mee kunnen nemen naar de workshops. Maar we gaan hopelijk wel veel moeten drinken!
  • Kledij: voldoende en warme speelkledij = sportieve kledij die vuil mag worden, en waarbij het geen ramp is als ze met een scheurtje ofzo terug komt. Aangezien dit België is, en het klimaat het ook niet meer zo goed weet, moeten we een beetje op alles voorbereid zijn. Zeker meebrengen: regenjas (voor twee druppels blijven we niet binnen!), dikke warme trui, lange broek, en voldoende sportief schoeisel. (Ook bij mooi weer is het gras ’s morgens nat, dus met 1 paar schoenen kom je er niet.) T-shirts en ondergoed en korte broeken niet vergeten! Als er een kans is dat het echt warm wordt, stop dan ook een zwembroek in de valies! ZET. OVERAL. JE. NAAM. OF. INITIALEN. IN!
  • Anti-muggen-spul. Dat helpt vaak ook tegen teken. En aangezien we in een bos zitten, door gras lopen en de muggen nog nooit van social distancing hebben gehoord: zeker meenemen!
  • Zaklamp om 's nachts de toiletten te vinden.
  • We zijn niet verantwoordelijk voor dure spullen zoals telefoons enzo die kwijt geraken of stukgaan omdat er iemand gaat opstaan in een donkere, al dan niet heel netjes opgeruimde tent. En we willen niet de verantwoordelijkheid nemen om 100 telefoons veilig bij te houden. Dus... beter niet meebrengen, of op eigen risico!

Collectief ontslag op 28 augustus

We voorzien, door voorspelde tegenvallende kwartaalcijfers, een strenge ontslagronde in de periode van vrijdag 28 augustus. Een collectief ontslag is dan niet uitgesloten.

 

De ex-werknemers zullen omstreeks 16 u naar de parking begeleid worden, waar troostende familieleden en concurrerende head hunters hen kunnen opwachten.

 

De tenten worden ’s middags al afgebouwd (met hulp van – maar niet ‘door’ - de lesgevers) en rugzakken ingepakt. Die tenten en bagage zullen klaarliggen, zodat de ex-werknemers snel kunnen vertrekken.

 

(Dus: laat zakken van de tent zeker achter op een duidelijke plaats in de tent wanneer je als ouder mee opbouwt, zodat de werknemers de tent ook kunnen opbergen. En de bewoners van Quetcha-seconden-tentjes moeten vooraf ZELF oefenen om die terug in de zak te krijgen!!)